Garraiobideak: garraiobideekin erlazionaturiko lexikoa erabiltzea.
Garraiobideetan
nora joan daitekeen, zer egin daitekeen eta zer ez idatziz azaltzea
(autoan, autobusean, hegazkinean; autoz, autobusez,hegazkinez).
Oinarrizko
ortografia arauak erabiltzea: Gaztelaniaren eraginez H-ren idazkera
okerra saihestea (esaterako, Hospital/Ospitale); Euskaraz, gaztelaniaz
ez bezala, B eta P-ren aurretik beti N idatzi behar dela ikasi eta zuzen
erabiltzen hastea; H-ren erabilerari buruzko arauak ezagutzea.
Hainbat
gramatika nozio erabiltzea: garraiobideen arteko konparazioak;
aditzaren aspektua erabiltzea bere egunerokotasuna kontatzen
duenean:
normalean zer egiten duen, goizean zer egin duen, bihar zer egingo
duen; hainbat deklinabide kasu errepasatzea (nor, nori, noren(a),
nongo(a), norekin, nora, nondik, norentzat).
Elkarrizketa motzak
ulertzea eta egitea, galde-erantzun labur eta zuzenak direnean, eta
txistukariak eta kontrakzio arruntak identifikatzea.
Datu pertsonalak eskatzen dituzten inprimakiak ulertzea eta erabiltzen hastea.
Garraiobideen deskribapen laburrak ulertzea eta idatziz sortzea.
Garraiobideen deskribapen laburrak ahoz egitea.