2009-05-26

Zikin hutsa al zara?

ZIKINA AL ZARA ZURE ETXEAN? ALA ERABAT KONTRAKOA ZARA? Egin ezazu ondoko testa, zenbatu puntuak eta atera kontuak.

1. Zure etxeko pasabidean zenbat pausu eman dezakezu ezerekin topo egin gabe?
* 2 Bi pausu eman eta salto bat eman behar dut, bestela ezin da zeharkatu
* 0 Pasabide osoa zeharka dezaket
* 1 Gauzak daude pasabidean, baina zeharka daiteke.
* 3 Pausu bakar bat ez
* 2 Kontuz ibili behar naiz, platano azalarekin

2. Zure gelako armairua zabaldu eta zer aurkituko dugu?
* 0 Asteko egunen arabera arropa guztia ordenatuta
* 1 Arropa garbia eta ondo jarrita
* 2 Armairua ireki eta arropa guztia joaten da zure gainera
* 3 Armairua trastez beteta dago; arropa guztian etxean zehar dago

3. Nola egoten da sukaldeko “enzimera”?
* 1 Guztiz garbia eta ezer gabe
* 3 Ahaztu zait zer kolorekoa den nire “enzimera”
* 0 Egunero dena husten dut eta lixibarekin eta xaboiarekin garbitzen dut. Gero “Pronto”rekin disdira ateratzeko.
* 2 Garbia dago, baino ez daude gauzak pilatuta, bakarrik kafetera eta gatza

4. Zenbatetik garbitzen dituzu etxeko leihoak?
* 3 Garbitu? Zertarako?
* 1 Eguzkiak jotzen duenean eta beste planik ez badut.
* 1 Hiru hilabetean behin
* 0 Egunero lanera joan baino lehen
* 2 Herriko festetan

Zenbat puntu dituzu?
0 - 2 garbiketaren maniatikoa zara
3 - 5 pertsona txukuna zara
5 - 8 zikintasunaren mugan zaude
9 – 11 zerri hutsa zara