2014-04-14

A2-koek aitzakiak ugari!

Eguneroko kontu ezagunei buruzko email formalak eta informalak idazten ikasten ari dira A2 mailan.

Lehengo astean irakasleari klasera agertuko ez zirela-eta emaila bidaltzeko eskatu eta hauek dira:

------------------------------------
Irakasle agurgarria:

Gaur ez naiz joango euskaltegira.
Atzo mendira joan era galdu nintzen, bidea ez ezagutzeagatik. Goizaldeko bost eta erdietan heldu nintzen etxera. Gero 7etan lanera joan naiz, 3rak arte. Orain oso nekatuta nago. Lo egitea behar dut, atseden hartzeko.
Bihar joango naiz ziur!
Sentitzen dut, laster arte!

Alberto

------------------------------------------
Lagun agurgarria:

Gaur ez naiz joan euskaltegira. Gaixo naiz. Buruko mina daukat, kongestioa eta sukarra. Bestalde oraindik lanean nago. Lan asko daukat atzeratuta. Zuk jakingo duzu, ospitalean egon nintzen eta orain lan asko daukat.
Gero etxera joango naiz eta ohean sartuko naiz. Atseden hartu behar dut.

Bihar joango naiz.

Adeitasunez,

Sara
--------------------------------------

Lagun agurgarria:

Gaur ezingo naiz klasera joan. Atzo mendira joan nintzen eta oso ongi, baina menditik jaisten ostia handia hartu nuen. Ez zait ezer apurtu, baina gaur ezin naiz ibili. Ez naiz lanera joan. Egun osoa besaulkian egon naiz, aspertuta. Bihar hobeto banago, klasera joaten saiatuko naiz.

Adeitasunez,

Laurent

--------------------------------------------------

Andrea:

Irakasle agurgarria:

Gaur euskaltegira ez naiz joan garbigailua matxuratuta dagoelako, sukaldea urez beteta dagoelako eta kristona daukadalako. Bihar ez dakit joango naizen. Gaur teknikoa ezin da etorri.

Nire aitzakia bidezkoa delakoan, ez jarri asistentzia falta.

Begirunez,

Gustavo